000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
01299ngm a2200241zi 4500 |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
151113s2014 sp j mul |
OTROS IDENTIFICADORES |
Número normalizado ou código |
133.498 |
CDU |
CDU |
791 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Glatzer, Richard |
-- |
15162 |
Termo indicativo de función |
director/a de cine |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Siempre Alice |
Autores |
/ Richard Glatzer |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
Lugar de publicación |
Barcelona |
Editorial |
:RBA Revistas |
Data de publicación |
,2014 |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
1 disco (DVD) (97 min.) |
Outras características físicas |
:son., col. |
Dimensións |
;12cm |
Material anexo |
+1 folleto (64 p.) |
RESUMO |
Resumo |
Alice Howland (Julianne Moore) está orgullosa da vida que tanto esforzo custoulle construír. Aos cincuenta, é profesora de psicoloxía cognitiva en Harvard e unha experta lingüista de fama mundial, cun marido exitoso e tres fillos adultos. Cando empeza a sentirse desorientada, un tráxico diagnóstico cambia a súa vida, á vez que a súa relación coa súa familia e co mundo, para sempre. Con elegancia e delicadeza, a autora achéganos aos sentimentos de quen padece alzhéimer e as súas familias. |
DESTINATARIOS |
Nota de audiencia |
|
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Alzheimer |
-- |
5568 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Educación para a saúde |
-- |
6489 |
SECUNDARIAS-AUTOR |
Nome de persoa |
Westmoreland, Wash |
-- |
15163 |
Termo indicativo de función |
director/a de cine |
SECUNDARIAS-AUTOR |
Nome de persoa |
Moore, Julianne |
-- |
23512 |
Termo indicativo de función |
actor/actriz |
SECUNDARIAS-AUTOR |
Nome de persoa |
Baldwin, Alec |
-- |
28284 |
Termo indicativo de función |
actor/actriz |
SECUNDARIAS-AUTOR |
Nome de persoa |
Stewart, Kristen |
-- |
28285 |
Termo indicativo de función |
actor/actriz |
ACCESO ELECTRÓNICO |
Dirección de internet |
http://cinefesquio.blogspot.com.es/2016/01/siempre-alice.html |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
2 |