Normal view MARC view ISBD view

Game over / Santiago Lopo

by Norberto Fernández; Norberto Fernández; Lopo, Santiago [Author].
Type: MonografíaPublisher: Cesuras, A Coruña :Biblos Clube de Lectores ,2009 Edition: 1 ed.Description: 101 p :il ;20cm.ISBN: 9788493660772.Subject(s): Santiago Polo | Game over | Lingua e literatura galega (narrativa) | Lingua e literatura galega | Lingua galega | Literatura en galego -- Relatos - Narrativa -- Literatura galega | Literatura galega -- Relatos - Narrativa -- Literatura galega | Lingua e literatura -- Narrativa | Literatura en lingua galega -- Literatura galega | NarrativaOnline resources: Click here to access online
Contents:
Game over
Abstract: Un profesor universitario recibe como agasallo un xogo de ordenador chamado Parallel City. Aos poucos, o xogo absórbeo e a súa vida cotiá comeza a padecer as consecuencias. Axiña, o profesor Carro terá problemas para diferenciar a realidade da ficción, sobre todo cando as súas andanzas no mundo virtual sufren un xiro inesperado. Game Over mestura intriga, retranca e unha visión de futuro sobre as dimensión que detrás do ordenador nos evoca a vella metáfora do espello de Alicia.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Copy number Status Notes Date due Barcode Item data
Prestable IES Fernando Esquío
Sala préstamo
82G LOP gam Available CED007000022836
Prestable IES Fernando Esquío
Sala préstamo
82G LOP gam Available CED007000022357
Prestable IES Fernando Esquío
Sala préstamo
82G LOP gam Available CED007000021711

O AUTOR: Santiago Lopo.

A OBRA: "GAME OVER" O home topou cun dos membros do Clan, e logo outro e outro. Rodeárono na avenida deserta e actuaron conforme ao Manual. O seu cadáver foi exposto en internet durante tres días, para escarmento dos que tivesen ideas propias. O que ninguén puido interpretar foi o enigmático sorriso debuxado nos beizos do axustizado.

Game over

Un profesor universitario recibe como agasallo un xogo de ordenador chamado Parallel City. Aos poucos, o xogo absórbeo e a súa vida cotiá comeza a padecer as consecuencias. Axiña, o profesor Carro terá problemas para diferenciar a realidade da ficción, sobre todo cando as súas andanzas no mundo virtual sufren un xiro inesperado. Game Over mestura intriga, retranca e unha visión de futuro sobre as dimensión que detrás do ordenador nos evoca a vella metáfora do espello de Alicia.

3º-4º ESO

Powered by Koha