000 | 01823nam a2200325zi 4500 | ||
---|---|---|---|
650 | _aTempo de Lecer | ||
650 | _aXogoS | ||
650 | _aSoños | ||
650 | _aValores: portarse ben | ||
650 | _aInformática | ||
650 | _aFantasía | ||
008 | 140130s2008 sp c glg | ||
017 | _aVG-439-2008 | ||
020 | _a9788497827836 | ||
080 | 1 | _a087 | |
100 |
_aLosada, Carlos _eaut _914520 |
||
245 | 0 |
_aGame over _c/ Carlos Losada |
|
250 | _a1ª ed | ||
260 |
_aVigo _b:Xerais de Galicia _c,2008 |
||
300 |
_a71 p _c;23cm |
||
490 | 0 | _aBiblioteca dramática galega | |
500 | _aII Premio Manuel María de Literatura Dramática Infantil, 2007. O xurado do certame salientou o interese do tema central da peza, o illamento ao que se someten na actualidade os pequenos enganchados ao mundo das pantallas. Así mesmo, destacou o interesante tratamento que se lle concede á violencia e a introdución da máquina como un dos personaxes. | ||
520 | 3 | _aRoi acende a videoconsola para botar outra partida co seu xogo favorito dende hai unhas semanas, a última versión dos súper loitadores Mortal Combat versión 3.0. Pendente de chegar á gran final do xogo, nin atende a chamada do seu amigo Sebas, nin a do seu pai e ten unha boa liorta coa súa nai. Roi, a pesar de todo, xoga coa consola ata quedar durmido deixando a Ken, o personaxe do seu vídeoxogo favorito, perdido baixo as letras vermellas de "Game over". Roi emprende así a viaxe ao seu país das marabillas e dos seus medos. | |
521 | 2 | _aESO12 | |
700 |
_aPedreira, Fran _eill _95741 |
||
710 |
_aInstituto Galego das Artes Escénicas e Musicais _95742 |
||
856 | _uhttps://www.xerais.gal/libro.php?id=1701497 | ||
997 | _e2 |