000 01823nam a2200325zi 4500
650 _aTempo de Lecer
650 _aXogoS
650 _aSoños
650 _aValores: portarse ben
650 _aInformática
650 _aFantasía
008 140130s2008 sp c glg
017 _aVG-439-2008
020 _a9788497827836
080 1 _a087
100 _aLosada, Carlos
_eaut
_914520
245 0 _aGame over
_c/ Carlos Losada
250 _a1ª ed
260 _aVigo
_b:Xerais de Galicia
_c,2008
300 _a71 p
_c;23cm
490 0 _aBiblioteca dramática galega
500 _aII Premio Manuel María de Literatura Dramática Infantil, 2007. O xurado do certame salientou o interese do tema central da peza, o illamento ao que se someten na actualidade os pequenos enganchados ao mundo das pantallas. Así mesmo, destacou o interesante tratamento que se lle concede á violencia e a introdución da máquina como un dos personaxes.
520 3 _aRoi acende a videoconsola para botar outra partida co seu xogo favorito dende hai unhas semanas, a última versión dos súper loitadores Mortal Combat versión 3.0. Pendente de chegar á gran final do xogo, nin atende a chamada do seu amigo Sebas, nin a do seu pai e ten unha boa liorta coa súa nai. Roi, a pesar de todo, xoga coa consola ata quedar durmido deixando a Ken, o personaxe do seu vídeoxogo favorito, perdido baixo as letras vermellas de "Game over". Roi emprende así a viaxe ao seu país das marabillas e dos seus medos.
521 2 _aESO12
700 _aPedreira, Fran
_eill
_95741
710 _aInstituto Galego das Artes Escénicas e Musicais
_95742
856 _uhttps://www.xerais.gal/libro.php?id=1701497
997 _e2