000 02231nam a2200253 i 4500
008 121108s2011 sp e 000 1 spa d
017 _aBI 2185-2011
020 _a9788433025104
080 _a159.928.23-053.2
080 _a159.942-053.2
100 _aBisquerra, Rafael
_924955
245 0 0 _aEducación emocional :
_bpropuestas para educadores y familias /
_cRafael Bisquerra (coord.), con la colaboración de: Aina Bisquerra Prohens... [et al.].
250 _aPrimeira
260 _aBilbao :
_bDesclée De Brouwer,
_c4º edición 2019
300 _a259 p. ;
_c21 cm.
490 0 _aAprender a ser : educación en valores
505 _aACTIVIDADES Y EJERCICIOS PARA LE DESARROLLO DE COMPETENCIAS EMOCIONALES DIRIGIDAS A LA EDUCACIÓN INFANTIL,PRIMARIA, SECUNDARIA Y FAMILIAS.
520 3 _aA educación emocional é unha resposta ás necesidades sociais: ansiedade, estrés, depresión, violencia, consumo de drogas etc. Todo isto é manifestación do analfabetismo emocional. O obxectivo é o desenvolvemento de competencias emocionais, entendidas como competencias básicas para a vida. Este libro ten un enfoque eminentemente práctico. Preséntanse multitude de actividades e exercicios para o desenvolvemento de competencias emocionais, dirixidas á educación infantil, primaria, secundaria e familias. En diversos capítulos trátanse: medo, ansiedade e estrés; regulación da ira para a prevención da violencia; a tristeza; inspirar a felicidade etc. Hai un capítulo sobre música, emoción e motivación, coa presentación dunha experiencia interdisciplinaria, que pode servir de modelo e exemplo. Un capítulo pon unha énfase especial na educación emocional na familia, coa presentación de propostas para a práctica. A intención é contribuír á difusión da educación emocional, tanto na educación formal como na familia. Investigacións demostraron os seus efectos positivos nas relacións interpersoais, na diminución da conflitividade, no rendemento académico e no benestar.
650 7 _aEmocións e sentimentos.
_96981
650 4 _aEmociones y sentimientos
_916114
650 4 _aEducación emocional
_97074
700 _aBisquerra Alzina, Rafael
_933332
997 _e2