000 01632nam a2200217 c 4500
997 0 0 _e2
008 121024s2012 sp | |||| 000 0 spa
017 _aB 20404-2012
020 _a9788415577423
080 _a37
100 1 _aL'Ecuyer, Catherine
_eaut
_972250
245 1 0 _aEducar en el asombro :
_b¿cómo educar en un mundo frenético e hiperexigente?
_c/L'ECUYER, Catherine
250 _a34ª
260 _aBarcelona
_bPlataforma
_c2021
300 _a178 p.
_c22 cm
490 0 _aPlataforma actual
520 3 _aComo lograr que un neno, e logo un adolescente, sexa capaz de estar quieto observando con calma á súa ao redor, capaz de esperar antes de ter, capaz de pensar, con motivación para aprender sen medo ao esforzo? Os nenos crecen nunha contorna cada vez máis frenético e esixente que, por unha banda, fixo a tarefa de educar máis complexa, e, por outro, afastounos do esencial. Para o seu éxito futuro vemos necesario programalos para unha infinidade de actividades que os están apartando do lecer de sempre, do xogo libre, da natureza, do silencio, da beleza. A súa vida converteuse nunha verdadeira carreira para saltar etapas, o que lles afasta cada vez máis da súa propia natureza. Moitos nenos están a perderse o mellor da vida: descubrir o mundo, penetrarse na realidade. Un ruído enxordecedor acala as súas preguntas, as estridentes pantallas saturan os seus sentidos e interrompan a aprendizaxe lenta de todo o marabilloso que hai que descubrir por primeira vez.
650 7 _aEducación
_917390
650 7 _aDisciplina positiva
_946999
700 _aÁlvarez de Mon, Santiago
_eaui
_9125058