000 01691nam a2200349 i 4500
600 _aAdolescencia
600 _aAdolescencia
651 _aAdicións
997 0 0 _e3
_dValidado
007 ta
008 221027s2022 sp ||||d |||| 00| 0|glg d
017 _aVG 400-2022
020 _a9788411101493
080 _a82-N
100 1 _aCostas, Ledicia
_d(1979-)
_eaut
_925812
245 1 2 _aA lebre mecánica
_c/ Ledicia Costas
250 _a1ª ed.
260 _aVigo
_b: Xerais
_c, 2022
300 _a134 p.
_c; 21 cm
490 1 _aFóra de xogo
_v; 202
500 _aPremio Lazarillo de Creación Literaria 2021.
520 3 _aAs cousas entre Nana e Corvo ultimamente non van nada ben. Conseguiran construír un mundo onde compartían todo: películas, música, manga, videoxogos... Non querían separarse nunca. Mais iso era antes. Agora Corvo desaparece durante horas e non conta onde vai. Cando Nana lle pregunta que lle pasa, enfádase. No seu grupo de amigos ninguén comprende que lle sucede. Desde que empezou a ir en serio coas apostas semella outro. O que antes era pura diversión converteuse nun pesadelo. Case sen decatarse, Corvo acaba metido nunha rede de problemas da que semella imposible saír.
521 _aESO34
650 _aAdolescencia
_93091
650 _aAmizade
_91303
650 _aRelacións de parella
_914923
650 _aXogos de azar
_986480
650 _aLudopatía
_981157
650 _aNovas tecnoloxías
_910569
856 _uhttps://www.xerais.gal/libro.php?id=7274373